onsdag, juni 13, 2007

Fuglane

av Aasleik Fitjarbru


Fuglar, fuglar, kvar tek dykk vegen
Sjå no fer dei
Fuglane
Ut til grøne enger, Trær og tyttebær og små dovne kyr
Som vinkar med halen, til kvar og ein kver

Hus og hytter tømes
Ut med fuglebur og hybelkatter
Ut for å vise sine skatter
Fugleleik, fuglesong og fugleskvatter

Tre vintrar
Tre vårar
Tre haustar
Tre år har dei no på vingen sin
Først i egget
Så i reiret

Året etter RUSS dei feiret
Oddvar Rotvik seg beleiret, men til inga nytte
RUSSEN SEIRET
Oddvar kanskje litt lumpen var
Men når russen,
Svart på rødt på rumpen har
At: ”du er tøff”
Da har den russen noe Oddvar ikkje har

Kvar skal fuglene no ta vegen?
Det er jo ikkje slik at de alle skal synge
Kalkunen for eksempel, han er litt forlegen.
Slik er det, at nokon er fødd med fjør som lever
Dei flyr høgt over bakken
Medan nokon strever og knapt når ein keivhendt bever til nakken

Det viktigaste er at alle hever sitt hovud og lever sitt liv
Sjølv om det av og til svir,
Ber ditt liv, lik en elg bærer sitt gevir
Og husk at ditt livs opplevelser kan vere
Ein stolt suvenir å bere,
når du ein gang skal få den ære
Å treffe den som i begynnelsen gav deg ditt liv.

10 kommentarer:

Ole Malvin sa...

vil du koma å lesa poesi om eg ein dag skulle gifta meg?

Snøsokk sa...

Eg har ein ledig dag den
28. Mars 2008

Bestillingserklæring og faktura vert sent umiddelbart.

Me takkar for bestillinga!

Jon sa...

SHIT. Du vil ikke vite hvor mye jeg lo da du leste den opp.
OH GOSH!

I'm cheering for you.
Jon.

Anonym sa...

GO MARIUS!!!

Idagull sa...

vi ælske dæ marius!!

lene sa...

herlig dikt! ;) åh, dette trur eg eg ska henge opp på veggen..!

benedikto sa...

elskar den litt småsprø, leikande, fantasifulle, fantastiske skrivemåten din!

ist das mõglich? :)

May-Linn sa...

fantastisk dikt :)
håper du har en flott sommer!

benedikto sa...

GRATULERER med overstått, Marius! :D
håpar du hadde ein flott dag og at du ikkje til dømes brått vart vaksen eller noko slikt... det ville vore eit skritt feil veg...
Klem frå Benedikte!

Synøve sa...

HAHA... jeg ler!
Beste diktet jeg har hørt:P...hvertfall morsomste!!!
Ikke en dum idee å henge det opp på veggen!

go sommer